Svar på frågestunden

Blev inte många frågor, men får duga. Accepterar inga kommentarer efter jag har svarat på dessa frågor!

Har du och Haris haft sex?
- Mitt privat liv.

Är det du och haris på båda bilderna på headern?
- Ja

haru haft sex med haris? ;s
- Mitt privat liv.

när hade ni sex isf?
- Behöver du inte bry dig om.

är du och haris tsm
- Ja! :)

hur lärde du känna haris?
- Jag skulle gå och lämna en tröja till Simon, och då bad dom mig gå en promenad till dom. Så snackade vi, så blev vi vänner. Började smsa ganska mycket, och ses såklart.

Vart är din dröm resa?
- Thailand och Los Angeles!

Vad är din bh storlek?
- 75B

Det sjukt hur vacker du är..
- Gumman du är vacker min lilla skitunge!

haru nångång varit otrogen?
- Nej?

har du några syskon? isåfall, vad heter dom?
- Jag har två bröder, och en låtsas syster. Mina två bröder heter, Viktor och Eddie & min låtsas syster heter Paula.

tränar du?
- Inte längre, men gjort. Fast inte nu.

går du i någon sport?
- Jag gick i Dans.

vart går otrogheten för dig?
- När dom skriver ''Tja, kan du ses?'' Man vet ju aldrig vad som kan hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0