Norrköping

Befinner mig just nu i Navestad, det ligger i Norrköping. Vi åkte ner hit i söndags, vi har tagit det lungt hitills. Helgen blir det fest, fest, fest. Annars då? Jo, morsan sätter in pengar på mitt konto idag. Det skulle tydligen vara värsta rean i Norrköping City, blir väl att åka in ditt imorgon eller på torsdag. Nu ska vi iallafall fortsätta med det vi höll på med, har lämnat och hämtat saker ifrån guldringen eller silverringen, till atrium. Gått vilse en hel del, allt går som i en rund cirkel? Frågat om hjälp till Atrium, gått med en massa grabbar jag inte kände. Fått raggnings rubriker, fått nummer, och en jävla massa för att hitta till Atrium?! Nu tänker jag inte gå ensam, nu får faktiskt dom gå med mig! Haha. Skulle faktiskt kunna bo här.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0