Nån lista

min senaste kyss var sexiiii haha nej men mysig
jag kan inte äta skal djur

jag ljuger när jag säger att jag mår bra
är det något jag är bra på så är det vinna på fotboll över min kära bror
jag tänder på killar som använder parfym
mina tjejvänner är otroliga.
det sexigaste yrket är bodybuilder som fääään!
jag brukar skratta åt killar som är player
jag har insett att jag ångrar att jag lät dego göra det värsta
han kunnat göra i hela sitt liv.
jag brukar aldrig ge diss till dom som ber om hjälp (kärleks problem, osv.)
ögongodis är min lilla skitunge!
i skrivande stund tänker jag på alla kärleks problem jag nånsin haft.
det senaste någon sa till dig var ''tog han din oskuld?''
det sista du sa högt till någon var ''horunge''
just nu känner jag att en hård kram ifrån min lillebror skulle sitta så jävla bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har sånt vackert hår ! hur fixar du de osv ?

2011-10-27 @ 00:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0