Lite svar till er

Har inte uppdaterat för jag har varit i Norrköping. Ville inte slösa tid på bloggen, ville som sagt vara social med mina boys hihi! Iallafall, vidare till sak. Det rasat in massor utav frågor på facebook, msn, och såklart hotmailen ni når mig mest på, via frågor om min blogg osv. Så svarar på dom nu, medans jag har tid!

Varför slutar du blogga hela tiden?
Svar:
har inte slutat blogga, absolut inte! har bara tagit en lång paus, och inte haft tillräckligt tid framför datorn.

Varför bloggar  du inte via din mobil?
Svar:
Bra fråga, inte heller haft min fridtid vid mobilen haha! Tråkiga inlägg via mobil, inga bilder.

Hur är det mellan dig och haris?
Svar:
 Det är slut mellan oss, men vi är vänner! så allt är ok.

När tog de slut? & vf
Svar
: Ungefär en vecka sen. Det vill jag egentligen inte ta via bloggen, så om ni undrar får ni ta kontakt med mig via facebook eller melj. Har mest tid via hotmail/msn. (svarar så fort jag loggar in på msn)

Tog det slut för du va med killar ? -.- TÖÖÖÖNTIGT :)
Svar:
Hahah, vart har du fått det ryktet ifrån? Har du hört talats om dom två orden, ''svartsjuk'' och ''avundsjuk''. Du har verkligen ingenting med detta och göra gumman. Så stick ifrån mitt liv, falska horunge :)

Ska du inte byta header?
Svar:
Den får vara kvar tills jag fått kontakt med en som fixar header. Har inget emot den, vi är ju fortfarande vänner. Och vi båda skäms inte för det vi gjort mot varann, lite som ''kvitt'' nu. Men vi har tagit en pause också ifrån varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0