gammalt?

Kolla vad man hittade i utkast, gammalt?!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yes.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Håller dom fortfarande, men ja

3. Har du träffat någon som betyder väldigt mycket för dej?
Inte bara en, utan 3 stycken faktiskt.

4. Har du träffat någon du älskar?
Självklart.

5. Vilka länder besökte du?
grekland/kreta, sverige och norge

6. Vad önskar du att du gjort som du inte hann med?
 
 
åka till spanien och få min dröm uppfylld.

7. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
1 januari, 17 augusti, 3 april..

8. Kommer du sakna 2010?

Lite faktiskt. Bara gamla vännerna, och minnena osv. Hoppas såklart på ett bättre år, 2011! <3

9. Tror du att 2011 kommer bli bättre eller sämre?
Hoppas på bättre, men har en magkänsla på sämre.

10. Vad fick dej att må bra? 
Mina närmaste, alltså vänner, familj och min kärlek..

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, sprit..

12. Har du stött på många jobbiga problem?
Absolut, nästan för många..
 
13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Alla sommar låtar vi hade på när vi badade, grilla, dansa, festa osv!

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, om jag ska vara ärlig.

15. Hur tillbringade du julen?

Min familj och några vänner.

16. Blev du kär?
Tyvärr ja, även olycklig kär.

18. Något du önskade dig och fick?
 
absolut, mitt livs viktigaste. och före detta, livs lycka..

19. Något du önskade dig men inte fick?
Tyvärr ja.

20. Vilka stunder har du gråtit mycket?
Förlorad kärlek, förlorad vänskap.

21. Vad gjorde du på din födelsedag?
feeeesta

22. Den bästa nya personen du träffade?

Gegorge&Paul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0