svar på frågestunden

Kom hem för ungefär nån timme sen. Här får ni era svar, ska snart plugga sen blir det att bada puss!

 

Gillar du någon just nu?
svar: Nja, finns väl lite känslor för en person. Men finns inget stort i det.

Har du några syskon? hur många?
Svar: Ja, jag har två bröder.

Är du kristen? isf är du troende?
Svar: Jag är kristen, och jag är troende.

Hur många har du strulat med?
Svar: Räknar inte hur många jag har strulat med precis.

Vem strulade du med senast?
Svar: Ale

Är du oskuld?
Svar: Nej

Favorit färg?
Svar: Baby blå, baby rosa/röd och svart.

Favorit sport?
Svar: Dans och fotboll så klart!

Har du mens? Isf när fick du den?
Svar: Ja. När jag var 13-14 alltså förra året.

Dricker du?
Svar: Ja, på fester.

Röker du?
Svar: Röker och röker, kan röka ibland.

Vad har du för bh storlek?
Svar: 75A




Vart köper du kläder mest?
Svar: Ginatricot, H&M, Top shop, Bikbok m.m över allt om man säger så.

Vilken mascara tipsar du om?
Svar: Loreal Telescopic Mascara.

Vilken parfym använder du?
Svar: Britney Spears Hidden fantasy och Britney Spears Radiance fantasy



Använder du löshår?
Svar: Nej.

Hur får du långt hår?
Svar: Gör inte så mycket egenkligen. Plattar det inte så ofta, gör hårinpackningar, klipper topparna eller allt som är slitet varannan månad.

Hur fixat du oftast ditt hår?
Svar: Tofs eller bulle oftast till skolan. Platt när jag är på fester.

Vad har du för smink på fester?
Svar: Olika, men oftast mascara och puder.

Vad har du för smink på vardagar?
Svar: Inget, annars mascara.

Vad är din vanliga hårfärg?
Svar: Jag har min vanliga hårfärg.


Vilken är din favorit låt?

Svar:

Vad är du rädd för?
Svar: Spindlar, att förlora familjen och dom närmaste.

Vem är din bästavän?
Svar: Daniella.

Vilken linje ska du välja när du går ut 9an?
Svar: Media tror jag. Har faktist inte tänkt på det så mycket.

Vänskap eller kärlek?
Svar: Båda ger ju lycka, så båda.

Kina mat eller thai mat?
Svar: Det smakar ju nästan lika dant. Men thai såklart!

Har du varit utomlands?
Svar: Ja, i Grekland och Barcellona.
Jag & Daniella i Grekland. I miss..


Vad är din högsta dröm? modell, resa osv..
Svar: Vet faktist inte, att hitta den rätta kanske?..

Film tips på sorliga filmer?
Svar: Dear John, går inte att man INTE gråter i filmen asså haha!

Visst är jag bäst? :D
Svar: Nej du är sämst Agnesa haha!

Sommar eller vinter?
Svar: Båda!

Vad är det bästa med snön?
Svar: Man kan åka pulka såklart?! haha

Vad är det bästa med sommaren?
Svar: Man blir brunn, kan njuta av sommarlovet! ;*

Har du pojkvänn?
Svar: Nej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga tuttar

2010-10-28 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0