tillbaka igen!

Har inte kunnat blogga på två dagar. Har inte kunnat logga in på min blogg och så skickade jag ett meddelande till blogg.se och dom sa vad problemet var. Så nu kan jag börja blogga igen.

Vaknade vid ungefär 6 fixade mig och sådär, fick stjuss till skolan av mamma. Vi hade matte pro, vilket jag glömde att vi hade. Så det gick nog inte så riktigt bra som jag önskade om man säger så. Nä men nu slänger jag in dagens outfit, sen drar ut och träffar Gabriella. Ha det bra puss!


Linne - Ginatricot
Stickad kofta - Ginatricot
Jeans - JC
Armband - Cubus, Ginatricot & Kapal
Syns inte,
Örhängen - Ginatricot
Skinn jacka - By kenza
Skor - mörk blå/svarta Converse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0