Svar på frågestunden

Råkade ta bort alla kommenterer istället för att godkänna dom! Hade kopierat dom innan som tur var. Här kommer svaren.


Gillar du att sjunga?
Svar: Nja, jag sjunger bara i dushen och badet haha! & kanske på fester när man bara älskar nån låt haha.

Gillar du ditt utseende?
Svar: Nae inte direkt.

Gillar du att folk ljuger?
Svar: Nej. Det är så jävla omoget och ljuga.

Gillar du att folk är ärliga och talar sanning t.ex om din kille var otrogen mot dig och vågar säga det?
Svar: Ja det klart. Det är ju modigt att säga sanning. Och att man står för det man gjort.

Har du ljugit idag?
Svar: Nej.

Vad gör du just nu?
Svar: Svarar på din fråga/andras, och är med Daniella och Krille.

Har du någon pappa? Bor han med er?
Svar: Ja. Han bor i Chile.

Varför är du inte med din pappa?
Svar: För att han bor i Chile och jag åker bara ditt vartannat år. Men i december den 21 åker jag dit.

Familj eller vänner?
Svar: Båda, skulle inte klara mig utan nått av dom.

Är du kär? isf i vem?
Svar: Är inte kär i någon.

Vem har du haft sex med?
Svar: d....

Vem förlora du oskulden med?
Svar: d....

Var det sköt med kuk?
Svar: Haha, det behöver vi inte ta här lille du! :)

Har du nån kille som står dig nära? Som vänn aso. isf va heter snubbben?
Svar: Krille.

Börja du blöda när du fick din oskuld?`
Svar: Behöver vi inte ta här ;)


Måste bara säga, vad många fråger om mitt sexliv haha?..



Kommentarer
Postat av: ida

Anmäl dig till min tävling veckans blogg :D

2010-11-07 @ 15:26:09
URL: http://tyypiiida.blogg.se/
Postat av: Anonym

vf villu inte berätta om det skönt med kuk för? :P

2010-12-16 @ 22:18:08
Postat av: Anonym

haha din lilla myttare , du säger att du ska till din pappa den 21 december ? men du åker inte ditt ? eller vare bara uppmärksamhet du sökte kanske? din fega fitta

2011-01-27 @ 01:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0